Golf GTI ma wszystko to co powinien mieć uniwersalny „hothatch” naszych czasów. Jest szybki, bezpośredni i skuteczny, zarówno w codziennym użytkowaniu jak i na krętych drogach czy torach wyścigowych. Jednak, fabryczny układ wydechowy zdecydowanie nie nadąża za tak dużo obiecującym nadwoziem.
W samochodzie wykonaliśmy aktywny układ wydechowy cat-back, rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem. Jak zawsze w przypadku aktywnego układu wydechowego, priorytetem było zachowanie możliwie cywilnego charakteru samochodu w cichym trybie pracy wydechu, natomiast przy otworzonych klapach – pełen ogień! Zresztą, zobaczcie sami – nie ma się co rozpisywać.
Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczny katalizator OEM,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej,
– cztery polerowane końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj! info@baq.pl +48 500-569-975