Opel Insignia 2.0 CDTI | Baq Exhaust | Układ wydechowy turbo-back

Debiut rynkowy Opla Insignii miał miejsce w 2008 roku. Kilka miesięcy później wprowadzono Insignię Sports Tourer, czyli kombi – taką odmianę nadwoziową gościliśmy w baq-garage.pl. Silnik 2.0 CDTI opracowany przez Fiata był oferowany w następujących wersjach mocy: 110, 120, 130, 140, 160 i 170 KM, oraz 195 KM jako biturbo. Jest następcą niezwykle udanego 1.9 CDTI/JTD.

Do naszej siedziby trafił 160-konny egzemplarz na instalację kompletnego układu wydechowego. Wydech rozpoczynający się za turbosprężarką na jednym tłumiku pozwolił odetkać układ wydechowy, tym samym zwiększając zwiększając przepustowość. Fajka w dół została estetycznie ukryta pod tylnym zderzakiem. Wymienione zostało również orurowanie fabrycznego intercoolera.

Złoty polski
Euro