Ford za pomocą Focusa RS trzeciej generacji określił nowe granice. Zawiesił poprzeczkę w segmencie hot hatchów na wysokim poziomie. Ten wóz prowadzi się absolutnie fenomenalnie, jego silnik to fabryka mocy o kapitalnym brzmieniu, hamulce są dokładnie tym, czego trzeba entuzjastom weekendowych wypadów na tor, a to wszystko zostało zapakowane w kapitalne nadwozie, które chociaż nie jest wulgarne, wyraźnie pokazuje z czym mamy do czynienia.
Do naszego serwisu trafił Focus RS mk3, w urzekającym kolorze Nitrous Blue. Naszym zadaniem było wykonanie aktywnego układu wydechowego cat-back w wersji aktywnej nierezonowanej, czyli bez tłumika środkowego. W połączeniu z uprzednio zainstalowanym downpipe wydech zapewnia sportowe i agresywne brzmienie jednocześnie dzięki systemowi zamykanej klapy pozostaje przyjazny w codziennym użytkowaniu. Po modyfikacji Ford może poszczycić się jednym z najlepszych brzmień w klasie 4-cylindrowych hot-hatchy!
Pełna specyfikacja układu wydechowego:
– downpipe o średnicy 3″,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej,
– dwie końcówki o średnicy 5″ (127mm) w czarnym satynowym wykończeniu.
Jesteś zainteresowany poprawą dźwięku w swoim samochodzie? Napisz do nas! Możliwość montażu układu wydechowego lub wysyłki.