Kolejny, wręcz bliźniaczy egzemplarz Grande Punto 1.4 T-JET w naszej siedzibie. Seryjnie niepozorny Fiat legitymuje się mocą na poziomie 120KM, jednak ta sztuka, która trafiła w nasze ręce została poważnie zmodyfikowana i teraz osiąga moc w granicy 180KM. Jednostka 1.4 T-JET cechuje się dużą podatnością na modyfikacje i co najważniejsze, nie są one przesadnie kosztowne.

W samochodzie wykonaliśmy nierezonowany układ wydechowy cat-back, rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem. Klient zdecydował się na wykonanie wydechu bez środkowego tłumika. Wybór końcówki padł na prostą, nieprzekombinowaną podwójną końcówkę 2x 76mm z pojedynczą, polerowaną ścianką boczną. Brzmienie samochodu zmieniło się nie do poznania – a mówimy tu o samochodzie o stosunkowo niewielkiej pojemności. Jednak zawsze pozostaje potencjał na dalszą poprawę – zarówno brzmienia jak i performance samochodu. Downpipe Baq Exhaust dedykowany do tego modelu sprawdzi się doskonale.

Złoty polski
Euro