Miłośnicy amerykańskiej motoryzacji na pewno nie mogą przejść obojętnie obok tego modelu. Pierwsza generacja została zaprezentowana w 1966, od wtedy silnika V8 towarzyszy temu modelowi. Camaro V został zaprezentowany po raz pierwszy w 2008 roku. Wznowienie produkcji modelu Camaro po przerwie zapowiedziano samochodem koncepcyjnym podczas targów motoryzacyjnych w Detroit 9 stycznia 2006 roku, który był bliski produkcyjnej formie. Jej premierę poprzedziła jeszcze premiera studyjnej zapowiedzi odmiany kabriolet, która odbyła się w styczniu 2007 roku podczas Detroit Auto Show.

Pierwotnie produkcja seryjnego Camaro piątej generacji miała rozpocząć się w 2008 roku z zaplanowanym początkiem sprzedaży na pierwszy kwartał 2009 roku, jednak ostatecznie plany te opóźniły się. Ostatecznie, oficjalna premiera Chevroleta Camaro w produkcyjnej formie miała miejsce w lipcu 2008 roku jako nowoczesnego konkurenta Dodge’a Challengera i Forda Mustanga opartego na nowej platformie GM Zeta.

Pod kątem stylistycznym pojazd został zaprojektowany tak, aby przypominał pierwowzór z lat 60. Nawiązują do niego m.in. linia boczna oraz skrzela tylnych paneli, duża maska w kształcie litery. W lipcu 2009 roku Chevrolet potwierdził, że Camaro piątej generacji będzie oficjalnie sprzedawane także na rynku europejskim.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczne katalizatory OEM,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota,
– dwie końcówki double-wall w satynowym wykończeniu.

Niestety nie mamy zdjęć układu wydechowego w tym egzemplarzu – na osłodę prezentujemy wydech z innego Camaro, w którym zamiast dwóch końcówek double-wall zastosowaliśmy cztery. Pozostała specyfikacja pozostała bez zmian.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975