Duży i ciężki rodzinny SUV potrzebuje dużego i mocnego silnika. W tym przypadku, mocy na pewno nie zabraknie. 625-konna odmiana Competition zapewnia przyśpieszenie poniżej czterech sekund do pierwszej setki i prędkość maksymalną nieznacznie poniżej 300 km/h. W codziennej eksploatacji jednak dominuje ogromny (750 Nm) moment obrotowy. Jest dostępny już od 1 800 obrotów/min, dzięki czemu auto ma ogromny ciąg w każdej sytuacji. Największe wrażenie robi reakcja X6 M Competition na pedał przyśpieszenia. Jest natychmiastowa. Nie szybka, nie błyskawiczna (błyskawiczna jest bez pakietu Competition). Natychmiastowa. A mówimy przecież o samochodzie ważącym w granicy 2500 kilogramów.

Mimo, iż to pełnoprawna „eMka”, brzmienie fabrycznego wydechu po prostu rozczarowuje – jest dalekie od tego, czego można oczekiwać po topowej odmianie spod znaku najszybszej litery w alfabecie. Rozwiązaniem problemu jest aktywny wydech Turbo-Back Baq Exhaust, rozpoczynający się za turbosprężarkami. Nowy wydech zastępuje fabryczne katalizatory oraz filtry cząstek stałych GPF/OPF przelotową sekcją. Po instalacji dedykowanego zestawu emulatorów, nie jest konieczna dodatkowa ingerencja w ECU pojazdu. Modyfikacja jest trwała, skuteczna oraz nie powoduje utraty gwarancji producenta samochodu.
Poza brzmieniem, zadbaliśmy również o walory estetyczne – układ wydechowy został zakończony czterema końcówkami typu double-wall o średnicy 4″ (101mm). Na życzenie Klienta, nowy układ wydechowy został w pełni zintegrowany pod fabryczny sterownik zarządzający pracą klap w zależności od wybranego trybu jazdy oraz obciążenia pod którym pracuje silnik.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– downpipe zastępujące fabryczne katalizatory,
– GPF/OPF delete wraz z modułem/emulatorem,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– cztery satynowe końcówki układu wydechowego double-wall o średnicy 4″ (101mm).

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w:
– BMW M5 / M5 Competition / M5 CS (F90),
– BMW M8 / M8 Competition (F91, F92, F93),
– BMW X5 M / X5 M Competition (F95),
– BMW X6 M / X6 M Competition (F96),
– BMW M550ix (G30),
– BMW M850ix (G14, G15, G16),
– BMW 750ix (G11, G12),
– BMW X5 M50i (G05),
– BMW X6 M50i (G06),
– BMW X7 M50i (G07),
oraz innych BMW z jednostką V8 Biturbo N63/S63.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Euro