Jedno słowo. Może sprawić ogromną radość. Potrafi zmienić sens wypowiedzi. Czasami wypowiedziane w przypływie emocji sprawia, że jego wypowiedzenia żałujemy do końca życia. Jednak w tym przypadku słowo Competition zmienia wszystko. Przydomek stojący przy nazwie modelu – M2 – sprawia, że jednostka N55 ustępuje miejsca silnikowi S55 wspomaganego dwiema turbosprężarkami. Ta zmiana sprawiła, że zdecydowanie bliżej temu modelowi jest do M3/M4 niż do standardowego M2, które w momencie debiutu zostało okrzyknięte najlepszą „Mką” od M3 E30. Najlepszą, czyli najbardziej spójną, dającą najwięcej „radości z jazdy”. W tym przypadku za jedność kierowcy z pojazdem dodatkowo odpowiada manualna, sześciostopniowa skrzynia biegów. Może nie tak szybka, lecz dająca więcej przyjemności.

W przypadku wielu współczesnych samochodów fabrycznie wyposażonych w filtr cząstek stałych (GPF/OPF) dźwięk silnika jest mocno dławiony. Przy odbiorze tego egzemplarza Właściciel od razu zdecydował się na wymianę seryjnej końcowej sekcji układu wydechowego na produkt marki Akrapovic. Poprawa względem serii była znaczna, lecz to nie wystarczło.

W Baq Exhaust samochód został dozbrojony w początkową oraz środkową sekcję wydechu składającą się z:
– komplet wysoko przepustowych downpipe o średnicy 3″,
– środkową sekcję wydechu w wersji rezonowanej (na zdjęciach jeszcze bez rezonatora, który został dołożony później).

FILM

Brzmienie wydechu mówi samo za siebie. Modyfikacja może zostać przeprowadzona w dowolnym samochodzie z silnikiem S55:
– BMW M2 (F87) Competition,
– BMW M2 (F87) CS,
– BMW M3 (F80),
– BMW M3 (F80) Competition,
– BMW M3 (F80) CS,
– BMW M4 (F82/F83),
– BMW M4 (F82/F83) Competition,
– BMW M4 (F82) CS,
– BMW M4 (F82) GTS,
– BMW M4 (F82) DTM Champion Edition.

Złoty polski
Euro