Pod maską BMW 330e pracuje 184-konny silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów, wspomagany przez silnik elektryczny generujący dodatkowe 88 KM. Łączna moc wynosząca 252 KM oraz maksymalny moment obrotowy 420 Nm przekazywane są na tylną oś. Przy takich parametrach hybrydowy pojazd jest w stanie rozpędzić się do 100 km/h w 6,1 sekundy. Na w pełni naładowanych akumulatorach o pojemności 7,6 kWh może teoretycznie przejechać nawet do 40 km.

Jednostki benzynowe B48 to bardzo „wdzięczny” temat jeżeli chodzi o modyfikacje układu wydechowego. Już montaż nowej, końcowej sekcji układu wydechowego pozwala osiągnąć bardzo satysfakcjonujący rezultat końcowy, jednak w tym przypadku Właściciel rozszerzył zakres modyfikacji o wysoko przepustowy downpipe zastępujący fabryczny katalizator. Końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej została zakończona czterema końcówkami układu wydechowego double-wall w satynowym wykończeniu o średnicy 3,5″ (89mm). Akumulator pod podłogą bagażnika uniemożliwił montaż końcowej sekcji wydechu jak w standardowych odmianach BMW F3x. Newralgiczne z punktu widzenia bezpieczeństwa okablowania zespołu akumulatorów miejsca nowego wydechu zostały zabezpieczone osłonami termicznymi, podobnie jak i sam downpipe.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Źródło zdjęcia głównego: autocar.co.uk

Euro