Czy seria 6 to przyszły youngtimer? Najstarsze egzemplarze E63 poruszają się po drogach już od blisko 20 lat. Z perspektywy czasu kontrowersyjny w momencie debiutu design Chrisa Bangle’a zestarzał się w tym przypadku bardzo dobrze. Model jest coraz bardziej ceniony na rynku wtórym, ceny zadbanych egzemplarzy nie spadają a wręcz widać tendencję wzrostową. W dodatku, wolnossąca benzyna pod maską o niedzisiejszej pojemności, o której w dalszej części.
Producent zaproponował do wyboru: dwie rzędowe szóstki, dwie V8: 645i oraz 650i oraz topowe M6, dzielące fantastyczne, wysokoobrotowe V10 z M5. Diesla z szacunku pominiemy. W tym przypadku mamy do czynienia z topową, cywilną odmianą czyi 650i – wolnossący silnik w układzie V8 o pojemności 4799 cm³ o mocy 367KM, pozwalający na wykonanie dowolnego manewru w dowolnym momencie. Posiadając takie monstrum pod maską, warto cieszyć się pełnią możliwości akustycznych jednostki V8, jednocześnie zachowując zdolność wyciszenia wydechu np. w czasie podróży w trasie. Najlepszym wyborem poprawiającym brzmienie samochodu jest aktywny cat-back Baq Exhaust.
Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczna początkowa sekcja wydechu z katalizatorami,
– środkowa sekcja układu w wersji rezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdanie z pilota,
– dwie końcówki układu wydechowego w satynowym wykończeniu o średnicy 4″ (101mm).
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975