Kolejna realizacja modyfikacji wydechu w piątce G30/G30. Ilość modyfikowanych egzemplarzy tego modelu powoli zbliża się do liczby zmodyfikowanych przez nas trójek F3x. Seria 5 dostępna była z szeroką gamą jednostek napędowych – od czterocylindrowych jednostek benzynowych B48 / wysokoprężnych B47, poprzez sześciocylindrowe B58 / B57 aż do topowych V8 z silnikami N63 / S63: 550i, M5, M5 Competition i M5 CS. Prezentowany na zdjęciach samochód to 530i.






Właściciel samochodu zdecydował się na instalację końcowej sekcji układu wydechowego axle-back, rozpoczynającej się na wysokości tylnej osi + downpipe z opcjonalną osłoną termiczną i sportowym katalizatorem Euro 6. Modyfikacje wydechu zostały zaplanowane pod kątem chiptuningu. Ozdobne końcówki w czarnym satynowym wykończeniu mimo identycznego wyglądu jak fabryczne, M-pakietowe są nowe. Mają większą średnicę wejścia, przez co nie jest konieczne przerobienie fabrycznych przyspawanych do wydechu.









Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– downpipe ze sportowym katalizatorem Euro 6 oraz osłoną termiczną,
– środkowa sekcja układu OEM,
– końcowa sekcja układu w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota,
– dwie czarne satynowe końcówki w stylu M-pakiet.
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq.pl
+48 500-569-975