BMW F30 330I
Fantastyczny metaliczny lakier Estoril Blue w połączeniu z zewnętrznym m-pakietem to doskonałe połączenie! Jednak brzmienie fabrycznego układu wydechowego zdecydowanie nie nadąża za tak dobrze wyglądającym i wiele obiecującym nadwoziem. Rozwiązanie jest proste i skuteczne – końcowa sekcja układu wydechowego, wyprowadzona po jednej stronie zderzaka (jak w 328i oraz 330i) lub po obu stronach zderzaka (jak w 335i oraz 340i).
Kup terazNowy wydech pozwala wydobyć z dwulitrowej, czterocylindrowej benzyny naprawdę wiele. Brzmienie w obu trybach pracy jest przyjemne – ciche i nienarzucające się przy zamkniętej klapie i zdecydowanie bardziej surowe i głośne przy otwartej przepustnicy. Wystarczy spojrzeć i posłuchać filmu. Wymiana samego tłumika końcowego na produkt marki Baq Exhaust pozwala na uzyskanie satysfakcjonującego rezultatu końcowego, bez narażenia budżetu na niepotrzebne wydatki związane z wykonaniem kompletnego wydechu cat-back. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz pochodzi z 2016 roku, niestety nie został uzbrojony przez producenta we fabryczny „popcorn”. Sterowanie klapą odbywa się w sposób niezależny od systemu inforozrywki – w końcu nie zawsze w trybie sport/sport+ musi być głośno.
Sound check
Napisz do nas
Jesteś zainteresowany przeprowadzeniem podobnej modyfikacji w swoim samochodzie? A może interesuje Cię kompletny układ wydechowy? Napisz do nas!