Audi TT 8N 1.8T quattro | Baq Exhaust | Rezonowany cat-back

Audi TT pierwszej generacji o oznaczeniu kodowym 8N weszło do sprzedaży w 1998 roku. Powszechnie wzbudziło uwagę ciekawą sylwetką, mechanicznie bazując na dobrze znanej mechanice z Volkswagena Golfa. Dostępne było początkowo w dwóch wersjach silnika 1.8T (180KM – FWD oraz quattro, oraz 225KM – tylko quattro). Przez miłośników modelu, mocniejsza i bardziej dziś pożądana wersja TT dzieląca układ napędowy z S3 pierwszej generacji jest uznawana za tą optymalną. Lekki silnik i lekkie nadwozie, a do tego napęd na 4 łapy – świetna zabawa za kierownicą jest gwarantowana.

Seryjny układ wydechowy zastąpiliśmy rezonowanym cat-backiem Baq Exhaust (wyposażonym w dwa tłumiki) w całości wykonanym ze stali kwasoodpornej. Zapewnia on możliwie najlepsze warunki przepływu spalin, nie ograniczając przy tym mocy. W dodatku zyskaliśmy kilka kilogramów. Końcówki o pojedynczej ściance bocznej zostały dostosowane do otworów w dyfuzorze.

 

Złoty polski
Euro