The car was brought to us with prepared engine (forged rod and pistons) and high-performance fuel pump. What we did:

Exhaust manifold
Downpipe (also heat-tape wrapped)
FMIC
TIP
We mounted also
Garrett GT3071r at stainles steel braided oil and water lines
630cc Siemens Deka injectors
Adjustable waste gate actuator and hybrid dv from ProPerfect
3bar mapsensor
Tuned around 400hp (weak, slipping clutch) + LC

Just black and silver under the hood, clean & tasteful.

PL __________________________________________

Samochód przyjechał do nas z przygotowanym, odprężonym silnikiem (kute korbowody, tłoki, porting etc.) To co należało do nas, poniżej:
Wykonaliśmy kolektor wydechowy i downpipe ze stali kwasoodpornej, oba elementy owinięte bandażem termoizolacyjnym. Zamontowaliśmy centralny intercooler i wyspawaliśmy do niego aluminiowe orurowanie w taki sposób, aby nie było konieczności cięcia/modyfikacji zderzaka. Po montażu turbosprężarki Garrett Gt3071r było konieczne również połączenie jej z obudową filtra powietrza za pomocą aluminiowego sztywnego dolotu. Zasilania i spływy wodny oraz olejowy zostały zakute na przewodach w oplocie ze stali kwasoodpornej. Firma ProPerfekt dostarczyła nam aktuator WG z możliwością wymiany sprężyn oraz hybrydowy zawór DV. Wtryski użyte do modyfikacji to Siemens Deka 630cc + wysoko wydajna pompa paliwa.
Samochód wstępnie wystrojony na ~400KM plus procedura startu. Niestety ograniczeniem okazało się sprzęgło, które wcale nie jest seryjne. 🙂
Zgodnie z życzeniem klienta pod maską czysto i gustownie, tylko czarny i srebrny.