Audi A7 3.0 TDI Biturbo | Baq Exhaust | Aktywny układ wydechowy turbo-back

Jednostka siedząca w naszym egzemplarzu zadebiutowała w A7 jako kolejna generacja silnika wysokoprężnego Audi 3.0 TDI V6, po raz pierwszy z dwoma turbosprężarkami. Mniejsza, GTB17 ze zmienną geometrią oraz większa GT30 z kutym kołem kompresji. Silnik po modyfikacji przeprowadzonej w DIGITUN dysponuje mocą 398 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 748,5 Nm. Obie wartości są zdecydowanie więcej niż wystarczające, zapewniają zapas mocy i momentu obrotowego w każdych warunkach. A przy tym samochód jest całkiem ekonomiczny i potrafi zadowolić się rozsądnymi ilościami paliwa, co przy większych przebiegach może okazać się kartą przetargową Diesla. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła za pomocą 8-biegowej skrzyni Tiptronic.

Złoty polski
Euro