3.0 TFSI to doskonale znany temat w środowisku. Silnik łączy ze sobą bezpośredni wtrysk benzyny i doładowanie za pomocą kompresora. Sprężarka ma tutaj na tyle zwartą budowę, że jest umieszczona w 90-stopniowym rozwidleniu rzędów cylindrów. Ponieważ jest ona napędzana przez silnik za pośrednictwem paska wielorowkowego, bezzwłocznie oddaje do dyspozycji swoją pełną moc sprężania. Po stage 2 obejmującym program i montaż tuningowego mniejszego kółka kompresora, które umożliwia osiągnięcie większego ciśnienia doładowania przyrost na poziomie 150KM (+50% względem serii) i +100Nm nie jest niczym nadzwyczajnym.

Na zdjęciach widoczna jest rezonowana wersja układu, czyli wraz z tłumikami środkowymi (rezonatorami) niwelującym do zera uciążliwy dla ludzkiego ucha „efekt drona”, z którym nie radzą sobie produkty konkurencji. Uzyskany efekt końcowy spodoba się każdemu a zwiększona przepustowość (dzięki sportowym katalizatorom 200 cpsi) wydechu pozwoli na bezpieczne uzyskanie kolejnych KM i Nm. Sterowanie pomiędzy głośnym a cichym trybem pracy wydechu odbywa się niezależne od wybranego trybu jazdy.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– downpipe ze sportowymi katalizatorami Euro 5 200 CPSI,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji rezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdanie z pilota,
– dwie końcówki double-wall w wykończeniu czarnym satynowym.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975