Francuzi stworzyli auto według starego dobrego przepisu – jest lekkie, zwinne i wystarczająco mocne. To sprawia, że daje niesamowitą radość z jazdy i pozwala bawić się w każdym zakręcie.






W tym modelu producent umieścił za przednimi fotelami benzynową jednostkę 1.8 TCe, znaną między innymi z Renault Mégane IV RS. W zależności od wersji, A110 dysponuje mocą 252KM, 292KM, 300KM oraz 345KM. W tym przypadku pracowaliśmy nad układem wydechowym do wersji S o mocy 300KM z fabrycznym filtrem GPF/OPF.









Ze względu na typowo torowy charakter użytkowania samochodu, wybór padł na kompletny układ wydechowy turbo-back. Sam cat-back został wykonany z tytanu, co pozwoliło na znaczne ograniczenie wagi układu względem fabrycznego odpowiednika. Układ wydechowy turbo-back bez ozdobnych końcówek jest lżejszy od fabrycznego o prawie 8kg. Zastąpienie fabrycznej końcówki w zderzaku tytanowymi końcówkami również pozwoliło na zaoszczędzenie cennych gramów. Po przeprowadzeniu wszystkich zaplanowanych modyfikacjach planowane jest osiągnięcie 340KM oraz 1100kg.


Sam cat-back mógłby być jeszcze lżejszy poprzez zastosowanie jednego tłumika w miejsce dwóch. Jednak priorytetem było zachowanie normy emisji hałasu w wysokości 93dB przy stałej prędkości obrotowej silnika 3000obr/min. Na większości torów wyścigowych, w naturalnym środowisku tego samochodu obowiązuje właśnie takie ograniczenie które jest rygorystycznie przestrzegane.
Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– downpipe free-flow z osłoną termiczną w początkowej sekcji układu,
– układ wydechowy cat-back w wersji aktywnej, wykonany z tytanu,
– dwie opalane końcówki wydechu o średnicy 4″ (101mm), wykonane z tytanu.
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!