Dziedziczące imię po słynnej alpejskiej przełęczy Stelvio to pierwszy w historii SUV ze scudetto, a tym samym coś zupełnie nowego w świecie Alfisti. W dobie „uSUViania” każdej rynkowej niszy, ciężko znaleźć producenta który nie oferowałby tego typu nadwozia w swojej ofercie. Samochód dzieli płytę podłogową oraz rozwiązania techniczne z sedanem Giulia, który wywarł na nas bardzo pozytywne wrażenie.
280-konna, doładowana jednostka benzynowa o pojemności dwóch litrów doskonale radzi sobie ze stosunkowo lekkim (ważącym niecałe 1700 kilogramów) autem. Przekłada się to na 5,7 sekundy do setki oraz bardzo pozytywne wrażenia z jazdy.
W samochodzie zainstalowaliśmy aktywny układ wydechowy Baq Exhaust, rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem (cat-back). Priorytetem Klienta było zachowanie homologacji/gwarancji, na którą montaż wydechu w takiej specyfikacji nie ma negatywnego wpływu. Poza poprawą brzmienia, poprawiliśmy również aspekt wizualny – fabryczne końcówki ustąpiły miejsca końcówkom double-wall w satynowym wykończeniu o średnicy 5″ (127mm), montowanymi do zderzaka – jak w przypadku fabrycznych.
Pełna specyfikacja układu wydechowego:
– początkowa sekcja wydechu OEM (katalizator/filtr GPF),
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej Valvetronic,
– dwie satynowe końcówki układu wydechowego double-wall o średnicy 5″ (127mm).
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975