Pod maską odmiany GT 220 siedzi identyczna jednostka napędowa co w topowym Megane RS – dwulitrowe, benzynowe F4Rt. Oczywiście, producent ograniczył nieco potencjał silnika, który generuje w tej odmianie 220 KM i 340 Nm, jednak jak na rodzinne kombi osiągi są więcej niż wystarczające. Wersje RS Trophy wykręcają z tej samej dwulitrówki nawet 275KM, także możliwości na podniesienie mocy jest sporo.

Pewien niedosyt pozostawia układ wydechowy, a dokładniej to, że wydobywane z niego dźwięki powinny mieć bardziej zadziorny zaśpiew, co podkreślałoby nieokrzesany charakter GT 220. Na szczęście Właściciel trafił z autem we właściwe ręce gdzie poprawiliśmy kwestie związane z brzmieniem układu wydechowego w usportowionej Megane. W samochodzi wykonaliśmy aktywny układ wydechowy cat-back, rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem. Również seryjny pozostał wygląd auta – końcówka na wzór fabrycznego wydechu została ukryta pod zderzakiem.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– fabryczny katalizator (OEM),
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota,
– końcówka wydechu ukryta na wzór serii pod tylnym zderzakiem.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975