911 typoszeregu 991 (2011-2019), klasycznie dla tego dostępne było kilkudziesięciu wersjach, różniących się od siebie mocą, napędem oraz przede wszystkim charakterem. Od podstawowych Carrera / S / GTS, przez skupione na jeździe torowej GT3 / GT3 RS, poprzez konkurujące ze znacznie droższymi super-samochodami Turbo / Turbo S na najbardziej radykalnym, 700-konnym GT2 RS. Turbo S, któremu poświęcona jest niniejsza notka to 580-konna bestia pozwalająca na regularne czasy 0-100kmh poniżej 3 sekund (!). Kosmiczne osiągi zawdzięcza niezwykle skutecznej, 7-stopniowej skrzyni PDK oraz napędowi na wszystkie koła. Warto nadmienić, iż w przeciwieństwie do super-aut nadaje się do bezproblemowego użytkowania na co dzień, pozostając przy tym możliwie komfortowym i niekłopotliwym.

Seryjny układ wydechowy został zastąpiony kompletnym wydechem Baq Exhaust, rozpoczynającym się bezpośrednio za turbosprężarkami (turbo-back). Brzmienie w obu trybach pracy uległo zdecydowanej poprawie – seryjnie samochód niezależnie od obciążenia nie brzmi. Oczywiście, ze względu na turbodoładowaną konstrukcję silnika nie możemy porównywać osiągniętego rezultatu końcowego do przykładowo, wolnossącej GT3 – jednak to zupełnie dwa różne samochody. Poza dźwiękiem, poprawiliśmy również przepustowość układu wydechowego – sportowe katalizatory spełniające wymogi normy emisji spalin Euro 6 pozwalają na obsłużenie mocy na poziomie 1000KM. W stosunku do serii zyskaliśmy również niższą masę układu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– sportowe katalizatory spełniające normę emisji spalin Euro 6, pozwalające na przepustowość na poziomie ~1000KM,
– x-pipe w środkowej sekcji układu,
– układ wydechowy dopasowany pod fabryczne końcówki/maskownice w tylnym zderzaku.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro