Opel Astra H OPC 2.0 Turbo | Baq Exhaust | Kompletny układ wydechowy turbo-back ze sportowym katalizatorem

Topowa wersja trzeciej generacji Opla Astry dołączyła do cywilnych odmian w 2005 roku. Szersze nadkola, masywniejsze zderzaki i centralnie umieszczona końcówka układu wydechowego to najbardziej charakterystyczne cechy kompaktowego OPC. Wnętrze wzbogaciły sportowe fotele Recaro. Opel Astra OPC niestety nie cieszy się tak dużą popularnością jak jego konkurenci (Golf mk5 GTI, Leon II Cupra, Megane RS) choć tak naprawdę wcale sobie na to nie zasłużył.

W samochodzie wykonaliśmy kompletny układ wydechowy turbo-back, rozpoczynający się bezpośrednio za turbosprężarką. Downpipe został wyposażony w wysoko przepustowy katalizator spełniający normę emisji spalin Euro 3. Końcówka została wypolerowana i dopasowana do tylnego dyfuzora.

Złoty polski
Euro