Druga wizyta tego egzemplarza w Baq Exhaust obejmowała dokończenie prac przy układzie wydechowym które zapoczątkowało wykonanie końcowej sekcji wydechu w wersji aktywnej w ubiegłym roku. Tym razem wykonano nową środkową sekcję:
– x-pipe w miejsce fabrycznych rezonatorów,
– wyrzucenie fabrycznego tłumika środkowego.
Poprawiony w ten sposób wydech wydobywa z tego sleppera to co najlepsze już przy cichszych nastawach, nie wspominając już o niezwykle głębokim ryku przy otwartych zaworach.

Tego konkretnego egzemplarza nie nagrywaliśmy – na osłodę nagrania dwóch egzemplarzy W212 z identycznym silnikiem V8 oraz bliźniaczym zakresem modyfikacji.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w dowolnym Mercedesie z benzynową jednostką V8 pod maską, czyli:
– C63 AMG (W204),
– E500 / E63 AMG (W212/S212),
– CLS 500 / CLS63 AMG (C218),
– S500 / S63 AMG (W221),
– CL 500 / CL63 AMG (C216),
– ML500 / ML63 AMG (W166),
oraz innych samochodów tego producenta. W celu ustalenia szczegółów, napisz do nas.

Złoty polski
Euro