Czwarta odsłona Forda Focusa ST można powiedzieć reprezentuje starą, dobrą szkołę tworzenia samochodów dających ponadprzeciętną przyjemność z jazdy. Wbrew obecnie obowiązującym trendom, pod maską wylądował większy niż w poprzedniku silnik o pojemności 2.3 litra, znany min. z RS mk3. Silnik EcoBoost dysponuje mocą wynosząca 280 KM i brutalnym momentem obrotowym na poziomie 420 Nm. W ofercie pozostał 6-stopniowy manual którego za dopłatą można zastąpić automatyczną skrzynią biegów. Wiele jednak na to wskazuje, że w przypadku tej generacji nie doczekamy się topowej odmiany RS, jakże genialnej w formie w przypadku poprzednika.

W samochodzie wykonaliśmy aktywny układ wydechowy cat-back / GPF-back rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem/filtrem cząstek stałych GPF. Na filmie przedstawiono wersję nierezonowaną układu, czyli bez środkowego tłumika, doskonale pasującą do charakteru samochodu. Układ wydechowy został zakończony końcówkami double-wall w satynowym wykończeniu o średnicy 4″ (101mm). Montaż układu wydechowego GPF-back Baq Exhaust nie powoduje utraty gwarancji producenta pojazdu. Przy montażu nie jest wymagana jakiekolwiek ingerencja w konstrukcję samochodu. W każdej chwili istnieje możliwość bezinwazyjnego powrotu do serii – zabieg jest w pełni odwracalny.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back/GPF back Baq Exhaust:
– fabryczny katalizator/ filtr cząstek stałych GPF,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej (bez tłumika środkowego),
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, ze zdalnie sterowaną przepustnicą,
– dwie końcówki układu wydechowego double-wall o średnicy 4″ (101mm) w satynowym wykończeniu.

LINK

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975