Ford Focus ST mk3 2.0 EcoBoost | Baq Exhaust | Nierezonowany układ wydechowy turbo-back

Fantastyczna 2,5-litrowa jednostka o pięciu „garach”, która gościła w drugiej generacji Focusa, zarówno w wersji ST, jak i RS, w trzeciej generacji została wyparta przez czterocylindrowe silniki o pojemnościach kolejno 2,0 oraz 2,3 litra. Dziś weźmiemy pod lupę ten pierwszy, rozwijający solidne 250 koni mechanicznych, czyli o równą „setkę” mniej od tego umieszczonego pod maską Focusa RS.


Wykonaliśmy nierezonowany, kompletny układ wydechowy, wraz z downpipe oraz z tłumikiem końcowym. Fabryczna końcówka została polakierowana w satynową czerń i dopasowana do nowego wydechu.
Brzmienie tej wersji układu wydechowego nie pozostawia złudzeń – jest bezkompromisowo! Takie też było życzenie Klienta z którego wywiązaliśmy się wzorowo. Samochód oznajmia wszystkim swoje przybycie głośnym dźwiękiem nowego układu wydechowego, bardzo charakterystycznym dla jednostek 2.0 EcoBoost.

 

Złoty polski
Euro