Kolejny egzemplarz BMW F3x odwiedzający Baq Exhaust w celu modyfikacji fabrycznego układu wydechowego. Jak zawsze, optymalnym wyjściem rozwiązującym kwestie poprawy dźwięku samochodu przy jednoczesnym zachowaniu pełnej homologacji jest montaż końcowej sekcji wydechu w wersji aktywnej. Satynowe końcówki double-wall o średnicy 3,5″ (89mm) doskonale komponują się z dyfuzorem wykończonym w połysku oraz lakierem samochodu.

Osiągnięty efekt końcowy jest identyczny jak przypadku białego egzemplarza z filmu poniżej.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w BMW (N20/B48) :
– 1 (F20, F21),
– 2 (F22, F23, F45, F46),
– 3 (F30, F31, F34 / G20, G21),
– 4 (F32, F33, F36 / G22, G23, G24),
– 5 (F10, F11 / G30, G31),
– X1 (F48),
– X2 (F38),
– X3 (F25 / G01),
– X4 (F26 / G02),
oraz samochodów marki Mini. W celu ustalenia szczegółów, napisz do nas.