Brzmienie seryjnego układu wydechowego zdecydowanie nie nadąża za tak dobrze wyglądającym i wiele obiecującym nadwoziem. Nowa końcowa sekcja wydechu pozwala wydobyć z dwulitrowej, czterocylindrowej benzyny naprawdę wiele. Brzmienie w obu trybach pracy jest przyjemne – ciche i nienarzucające się przy zamkniętej klapie i zdecydowanie bardziej surowe i głośne przy otwartej przepustnicy. Wystarczy spojrzeć i posłuchać filmu z innym egzemplarzem wyposażonym w jednostkę B48.

Wymiana samego tłumika końcowego na produkt marki Baq Exhaust pozwala na uzyskanie satysfakcjonującego rezultatu końcowego, bez narażenia budżetu na niepotrzebne wydatki związane z wykonaniem kompletnego wydechu cat-back. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz został fabrycznie skonfigurowany z „sportową skrzynią biegów M”, umożliwiającą uzyskanie popcornu. Sterowanie klapą odbywa się w sposób niezależny od systemu inforozrywki – w końcu nie zawsze w trybie sport/sport+ musi być głośno. Wybór Klienta padł na satynowe końcówki z pojedynczą ścianką boczną o średnicy 3,5″ (89mm).
W późniejszym czasie do końcowej sekcji dołączył jeszcze wysoko przepustowy downpipe.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w BMW (N20/B48) :
– 1 (F20, F21),
– 2 (F22, F23, F45, F46),
– 3 (F30, F31, F34 / G20, G21),
– 4 (F32, F33, F36 / G22, G23, G24),
– 5 (F10, F11 / G30, G31),
– X1 (F48),
– X2 (F38),
– X3 (F25 / G01),
– X4 (F26 / G02),
oraz samochodów marki Mini. W celu ustalenia szczegółów, napisz do nas.

Euro