Wielokrotnie spotykamy się z opinią, że modyfikacje wydechu w silnikach wysokoprężnych nie mają sensu. Poniższa relacja jest doskonałym przykładem na to, że nawet w dwulitrowym dieslu można uzyskać naprawdę satysfakcjonujący rezultat końcowy.

Naszym zadaniem w przypadku „trójki” F30 z dwulitrowym dieslem pod maską było wykonanie kompletnego układu wydechowego turbo-back w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota. Wybór padł na bardziej „agresywną” wersję nierezonowaną, czyli bez środkowego tłumika/rezonatora. Układ wydechowy został wyprowadzony po lewej stronie zderzaka, czyli identycznie jak w serii.

Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– downpipe zastępujący fabryczny katalizator/filtr DPF w początkowej sekcji,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej,
– podwójna końcówka układu wydechowego double-wall w satynowym wykończeniu o średnicy 2x 3″ (76mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975