Audi A7 w wersji Competition w wersji trafiło do nas na modyfikacje polegające na usunięciu seryjnego katalizatora oraz filtra cząstek stałych, które w serii blokowały seryjny przepływ spalin a co za tym idzie – ograniczały drzemiący w jednostce napędowej potencjał. Elementy zostały zastąpione produktami marki Baq Exhaust.

Silnik seryjnie dysponuje seryjną mocą 326 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 650 Nm. Obie wartości są więcej niż wystarczające, jednak apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po modyfikacji oprogramowania sterującego pracą silnika, przeprowadzonej w DIGITUN, Audi legitymuje się mocą 398 KM (72 KM) oraz maksymalnym momentem obrotowym na poziomie aż 748,5 Nm (98,5 Nm).
Również dźwięk uległ zdecydowanej poprawie. 

Jak na rodzinny samochód w dieslu, chyba całkiem nieźle?