W 2003 roku BMW wypuściło na rynek Serię 5 generacji E60, zaprojektowaną przez kontrowersyjnego projektanta Chrisa Bangle’a. Mimo rewolucyjnej stylistyki auto zbierało bardzo dobre recenzje, jednak trzy lata później producent z Monachium zaprezentował wersję modelu E60, która sporo namieszała na rynku. To właśnie BMW M5 E60. W przypadku BMW M5 E60 pod prawą nogą kierowca ma 400 KM, które pochodzi z wolnossącej jednostki V10 o pojemności 5,0 l. Taka stajnia w zupełności wystarcza do komfortowego wyprzedzania podczas codziennych przejażdżek. Wystarczy jednak wcisnąć przycisk M, który umieszczony jest na kierownicy, by moc wzrosła z 400, do 507 KM i 520 Nm momentu obrotowego. Podobny gadżet został wykonany przez naszą firmę w układzie wydechowym. To tzw. aktywny układ wydechowy sterowany przepustnicami. Najprościej mówiąc chcesz mieć większą frajdę? Wciskasz przycisk i dostajesz gęsiej skórki w miarę dociskania pedału gazu… Układ zostaje otwarty, a dźwięk jest nieskalany przez tłumiki! A gdy potrzebujesz więcej komfortu, znowu klik i masz cichutki układ do codziennej jazdy. Dobrze widać to rozwiązanie zdjęciach końcowych tłumików. Ale to nie wszystko, cały wydech i tłumiki wykonane są ze stali kwasoodpornej, zastosowany został x-pipe, skomplikowane połączenia między tłumikami i… 3″ końcówki idealnie pasujące do charakteru samochodu – CERAMICZNE Całość można zobaczyć na zdjęciach poniżej 😉
Złoty polski
Euro