Drugi, bardzo zbliżony projekt do Skody Octavii RS R32 Turbo dla którego układ wydechowy budowaliśmy jakiś czas temu we współpracy z firmą FROG RACING. Tym razem jednak na podnośnik trafił Volkswagen Golf w wersji R32. W tym przypadku modyfikacje nie były zakrojone na aż tak szeroką skalę, gdyż zarówno R32 czwartej jak i piątek generacji seryjnie wyposażony jest w wolnossący silnik VR6 oraz napęd na cztery koła. Samochód przyjechał do Polski z Wielkiej Brytanii i to właśnie w naszym kraju zostały przeprowadzone kompleksowe modyfikacje. Od uturbienia silnika zaczynając, poprzez modyfikacje układu napędowego (min. customowe sprzęgło) , wymianę zawieszenia oraz układu hamulcowego, przez budowę układu wydechowego, na strojeniu kończąc. Po modyfikacji samochód legitymuje się mocą 600KM oraz momentem obrotowym rzędu 680Nm. A co chyba najciekawsze, samochód wyposażony jest w manualną skrzynię biegów. Kolejną ciekawostką jest fakt iż właściciel samochodu zdecydował się wracać tym potworem do domu na kołach. Poniżej kilka zdjęć układu wydechowego Baq Exhaust. Dwie centralne, barwione końcówki dobrze pasują do charakteru tego samochodu oraz fantastycznego, fabrycznego lakieru.
Złoty polski
Euro