Mercedes Viano 3.0 CDI – Baq Exhaust

Opublikowano

Mercedes Viano 3.0 CDI | Baq Exhaust | Kompletny układ wydechowy turbo-back

Mercedes Viano (W639) debiutując na rynku w 2003 roku, dokonał podziału modelu Vito. Rolę samochodu dostawczego pozostawiono niezmiennie Vito, drugą stronę medalu, za którą kryje się bogate wyposażenie i komfort podróżowania nawet dla 8 osób, przypisano Viano. Dostępny w trzech długościach nadwozia (standardowa, długa i ekstra długa) sprosta wymaganiom pokaźnej rodziny, menadżerom wyższego stopnia jak i zespołowi muzycznemu podczas trasy koncertowej. W środku odnajdziemy 6 indywidualnych foteli, usytuowanych w trzech rzędach. Siedzi się na nich wysoko i wygodnie, a dzięki dużej ilość przestrzeni we wnętrzu można swobodnie zająć miejsca. Dzięki możliwości obracaniu i składaniu foteli, opcji konfiguracji wnętrza nie brakuje.

Pod maską natomiast naszego egzemplarza najmocniejsza jednostka wysokoprężna – trzylitrowe V6 o mocy 204 KM. Silnik nie służy oczywiście do wyścigów, ma on zapewniać sprawne podróżowanie z klasą. 440 Nm generowanych jest przy 1800 obr./min. Automat, pomimo, że nie jest to najnowsza konstrukcja, delikatnie zmienia biegi (jest ich pięć) i przekazuje napęd dalej na tylną oś.

Mercedes otrzymał od Baq Exhaust kompletny, rezonowany układ wydechowy turbo-back – rozpoczynający się bezpośrednio za turbosprężarką. Dołożyliśmy również opcjonalny katalizator spełniającym normę emisji spalin Euro 4.

Komentarze

Komentarze