Mercedes klasy S to kawał historii niemieckiej motoryzacji, która zrewolucjonizowała światowy przemysł samochodowy. Luksusowa limuzyna jest na rynku już od wielu lat, a każda następna generacja wyznacza standardy w segmencie F. W221 to piąta generacja stojącej na szczycie listy modelowej „klasy S”, dostępna w latach 2005-2013. W zestawieniu z poprzednikiem, modelem W220, zdecydowanie urosła, nawiązując do lubianej generacji W140 i schematów stylistycznych zaczerpniętych z jeszcze bardziej luksusowego Maybacha.

Do naszej siedziby na montaż aktywnego układu wydechowego trafiła „eSka”wyposażona w 6-cylindrowego diesla. Samochód miał zachować swój elegancki charakter, natomiast gdy trzeba ma zabrzmieć odpowiednio. W zależności od sytuacji, wybranie odpowiedniego przycisku na pilocie pozwoli dopasować Mercedesa do sytuacji. Końcówki wydechu zostały dyskretnie schowane pod zderzakiem (tzw. fajki w dół). Co tu dużo mówić – zobaczcie sami. Niestety ze względu na złe warunki pogodowe nie udało się nagrać filmu.

 

 

Złoty polski
Euro