Mercedes-Benz S450 W221 | Baq Exhaust | Końcowe tłumiki w wersji aktywnej + modyfikacja środkowej sekcji układu wydechowego

S-klasa z benzynowym silnikiem V8 – wolnossącym M273 o pojemności 4,7 litra i mocy 340KM. Wraz z serią 7 od BMW i Audi A8 stanowi najwyższy poziom luksusu dostępny w klasie F „popularnych” marek premium. Samochód trafił do nas na przeprowadzenie sztandarowej modyfikacji jednostek tego typu produkcji Mercedesa – wykonanie nowej, końcowej sekcji układu wydechowego w wersji aktywnej oraz na modyfikacje środkowej sekcji fabrycznego wydechu.

Mercedes klasy S to kawał historii niemieckiej motoryzacji, która zrewolucjonizowała światowy przemysł samochodowy. Luksusowa limuzyna jest na rynku już od wielu lat, a każda następna generacja wyznacza standardy w segmencie F. W221 to piąta generacja stojącej na szczycie listy modelowej „klasy S”, dostępna w latach 2005-2013. W zestawieniu z poprzednikiem, modelem W220, zdecydowanie urosła, nawiązując do lubianej generacji W140 i schematów stylistycznych zaczerpniętych z jeszcze bardziej luksusowego Maybacha.

Do naszej siedziby na wykonanie aktywnego układu wydechowego trafiła „eSka”wyposażona w 8-cylindrowy silnik benzynowy. W tym przypadku zastosowaliśmy naszą sztandarową modyfikację – wykonaliśmy końcowe tłumiki w wersji aktywnej oraz zmodyfikowaliśmy środkową sekcję wydechu. Samochód miał zachować swój elegancki charakter, natomiast gdy trzeba ma zabrzmieć odpowiednio. W zależności od sytuacji, wybranie odpowiedniego przycisku na pilocie pozwoli dopasować Mercedesa do potrzeb. Całość prezentuje się bardzo niepozornie aż do chwili odpalenia silnika. Nowa końcowa sekcja wydobywa z widlastej ósemki to co najlepsze już przy cichszych nastawach, nie wspominając już o niezwykle głębokim ryku przy otwartych zaworach. Zwieńczeniem są dwie owalne końcówki o szerokości 120mm.

Złoty polski
Euro