Ford Fiesta ST mk7 | Baq Exhaust | Nierezonowany układ wydechowy turbo-back

Pod maską Fiesty ST mk7 siedzi 1,6-litrowy motor benzynowy serii EcoBoost. W serii dysponuje on mocą 182 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego a sam samochód waży nieco ponad 1100 kg. Takie zestawienie wręcz kipi rozbójnictwem i wbija w fantastyczny kubełek Recaro!

Klient zdecydował się na wersję nierezonowaną układu wydechowego rozpoczynającą się za turbosprężarką. Ta opcja charakteryzuje się bardziej wyrazistym dźwiękiem ze względu na brak środkowego tłumika. Również układ dolotowy gniewnego Fordzika to prawdziwe dzieło sztuki. Zastosowano tu znany z Focusa ST tzw. sound symposer, czyli element kolektora zbudowany w taki sposób, by kierować dźwięki zasysanego powietrza wprost na gródź za silnikiem. Wydech został zakończony ściętą, podwójną końcówką z wypełnieniem wewnątrz o średnicy 2×3″ (2x76mm).