Ostatni. BMW serii 1 w wersji M135i to ostatni hot-hatch z sześciocylindrowym silnikiem pod maską. Swego czasu niczym dziwnym był fakt, iż najmocniejsze wersje całkiem normalnych samochodów wyposażone były w silniki o więcej niż czterech cylindrach – Golf R32, Alfa Romeo 147 GTA, Focus ST/RS czy zupełnie cywilne Audi A3. W chwili obecnej na polu bitwy pozostali już tylko dwaj przedstawiciele tego elitarnego gatunku: AUDI RS3 oraz BMW M135i.

Naszym zadaniem w przypadku 390-konnej Bawarki było stworzenie aktywnej końcowej części układu wydechowego, sterowanej zdalnie z pilota. Tłumik został połączony z fabrycznym układem wydechowym. Klient zdecydował się na czarne końcówki dopasowane średnicą do fabrycznego zderzaka. Taka modyfikacja wydechu poza poprawą wyglądu i brzmienia samochodu zapewni również przyrost mocy oraz momentu obrotowego.

Złoty polski
Euro