Samochód przygotowany do zabawy na torze. Przyjechał do nas na montaż kompletnego układu wydechowego, centralnego intercoolera oraz program. Opis poniżej:

Układ od downpipe po końcowki wykonany przez nas. Warto przypomnieć, że tłumiki również – nie używamy chińskich uniwersalnych, które tylko ładnie wyglądają… z daleka! 🙂 Downpipe o średnicy 3″, dalsza część układu – 2,75″. Dwa tłumiki przelotowe, dwie końcówki fi70.  Całość wykonana ze stali kwasoodpornej AISI304.

Centralny intercooler o rdzeniu 230x550x65 z przerobionymi wlotami – tak, aby nie było konieczności ingerencji w zderzak.

Podczas pierwszysch pomiarów brakowało paliwa, dlatego wymienione zostały na nowe: pompa, regulator ciśnienia oraz filtr. Problem ustąpił. Niestety turbosprężarka nowa już nie jest, dlatego wynik kształtuje się następująco: 267/358. Montaż hybrydy, sztywnego dolotu i wydajnieszych wtrysków rozwiąże problem rosnącego apetytu na moc… 😉

Jako bonus kilka zdjęć z prac 🙂

Złoty polski
Euro