DRUGIE w ostatnim czasie, również w nietypowym kolorze S3 pierwszej generacji przybyło do nas na montaż dedykowanego wydechu  Baq Exhaust, typu turbo-back (czyli takiego, który rozpoczyna się tuż za turbosprężarką) który charakteryzuje się zmniejszonymi oporami przepływu spalin w stosunku do fabrycznego układu. Został wykonany z kwasoodpornej stali nierdzewnej, który posłuży właścicielowi przez wiele długich lat, przy okazji poprawiając dźwięk samochodu a co za tym idzie ogólne wrażenia z jazdy. Wybór końcówki padł na klasyczną, nieprzekombinowaną „dwururkę” polerowaną na wysoki połysk, bez wypełnienia która pasuje do seryjnego zderzaka. Lecz na samym wydechu tym razem się nie skończyło. Poza nim, zamontowaliśmy również centralny intercooler, którego zadaniem jest schłodzenia sprężonego powietrza trafiającego do silnika. Seryjna turbosprężarka została wymieniona na hybrydową. Trochę uwagi poświęciliśmy też układowi paliwowemu. Seryjna pompa paliwowa została wymieniona na sportową, wydajniejszą. Zamontowaliśmy też wydajniejsze wtryskiwacze oraz nowe cewki zapłonowe. Po tych modyfikacjach samochód został zalany nowymi płynami oraz wymienione zostały wszystkie filtry. Strojeniem całości zajęła się zaprzyjaźniona firma DIGITUN z Czechowic-Dziedzic specjalizująca się w samochodach grupy VAG. Tak przygotowany i zmodyfikowany samochód bez trudu może się pochwalić „trójką z przodu”, co w połączeniu z napędem quattro i stosunkowo lekką budą zapewnia więcej niż wystarczające osiągi, chociaż jak dobrze wiadomo apetyt rośnie w miarę modzenia 😉
Złoty polski
Euro