Audi RS3 8V | Baq Exhaust | Układ wydechowy turbo-back Tym razem pracowaliśmy przy przedliftowym RS3, wyposażonym jeszcze w starszą jednostkę 2.5 TFSI o pięciu cylindrach. Samochód uzbrojony w Stage 3 oparty o hybrydową turbosprężarkę, po modyfikacji legitymujący się mocą 575KM oraz momentem obrotowym w wysokości 690Nm. Poza kompletnym, aktywnym układem wydechowym, naszym zadaniem było wykonanie aluminiowego zbiornika na metanol. Dotrysk metanolu pozwala zmniejszyć temperaturę EGT jednocześnie pozwalając w bezpieczny sposób na zwiększenie doładowania i czasu zapłonu. Życzeniem Klienta było, aby pozostać przy dedykowanych dla wersji RS owalnych końcówkach układu wydechowego. Nasz produkt został wykończony w satynowej czerni i jest zgodny wymiarami z końcówkami zastosowanymi przez producenta. Brzmienie wydechu mówi samo za siebie. 5 cylindrów w rzędzie robi niesamowitą robotę – przywodzi na myśl to co najlepszego ma do zaoferowania niewielki producent z Sant’ Agata Bolognese. Seryjne katalizatory zostały zastąpione kompletem dectów z rezonatorami niwelującymi „efekt drona”. Środkowa i końcowa sekcja jest zwieńczeniem naszej wzmożonej pracy. W przypadku aktywnego układu wydechowego, w jaki seryjnie wyposażony był ten egzemplarz, nasz produkt został wyposażony w zawory z podstawkami do których przekładane są seryjne silniczki aktywujące daną charakterystykę pracy układu wydechowego. Zapewnia to brak problemów przy adaptacji nowych silniczków oraz pełną współpracę z systemem inforozrywki typu MMI (dynamic/normal).
Złoty polski
Euro